Click Here

Selasa, 18 Januari 2011

hari SELASE nye cite ni

ehem...assalamualaikum!

sebarkan salam. hoho..sebar2..tabur..tabur..cam tabur dedak. ekekekek
arini. yep! arini. pe cer? tkde spesel pung...cume lain skit dr hari yg len2 sblum ni. sbb tu la tedetik hati nk tulis post kt blog ni kn. yosh! cam bese...pg pg...makan2..lepak2..o9 jap pastu mandi! tu yg penting. haha.
sbbnye kn, aku nk klua tgh hari kang. lalu keluarlah aku kesorangan mencari ilham dan berbekalkan duit rm40 dlm dompet aku. huhu...smpai la KL cek2 duit kt ATM tggl bape kn agaknye ye. klu byk, leh klua kan. haha tp.....adesss...tggl 15 je. adoii...kne stat bekerja ni! hoh! papejelah kn. mule2 roung2 la Central Market. tkde pe yg drastik change kt sne. cume dieorg nk wat bumbung sme cam kt Petaling Street. haha. cam bes jek. jln punye jlan smpai tkde arah tujuan. huhu...amik keputusan! pegi KLCC. ekekkeke
sesudahnye smpai sne, pes skali aku wat. cube teke??
BELI TIKET WAYANG la der...wakkakakakakakakakka.
aku cam tertarik je cite ni, tajuk dia FASTER. The Rock blakon atau nme sebenarnye Dwayne Johnson. ermmm...overall cite tu leh tahan la. hehe. tp sebenarnye tujuan aku gi sne bknlah nk tgk wayang sebenarnye...aku nk singgah kt spot peberet aku, iaitu, KINOKUNIYA. kedai buku la tu kan kawan2. huhu. ntah tk tau nape aku ske gi sne. byk buku susun2 kot. ekekeke. belek2..belek2.....belek2....berlalu lah sejam. uhuhu. kt kadi tu jek. adoii...jumpe lah satu buku ni. tk penah lg aku beli genre buku camni. haha. dan aku BELI! yes! aku BELI buku ni. tajuk dia MALAM PERTAMA DI ALAM SYURGA. nape tah baru2 ni aku leh minat lak bce buku camni. huhu..cam pengubat jiwa aku rse. lg berbaloi dr beli buku mahal2 pastu skit otak nk bce. tu pendapat aku la kn. hehe. tp yep! btol..bce buku ni mmg tenang. ni kaver buku ni:
ohh...mintak maaf la sume ye. tenet suda jd slow bile nk upLOAD gmba buku ni. haha. mmg ^&^&%! ah.
hehe..tkpe2..nk tau lebih lanjut pasal buku ni? leh la google je. situ lebih mudah. tk penting pun..tk penting..btol ni..tp kn, arini aku mkn kt SUBWAY. yesh! dpt gak mende yg aku ngidam slame ni. hehe. jgn jeles.....wekk!! (^_^) sekian, utk kali ini. utk post mse akan datang, ade mende menarik utk aku kongsi besame. tggu......Assalamualaikum




Tiada ulasan:

Catat Ulasan